• > Home
  • > Samen op missie
  • > Helpt bij...
  • > Bruiste bij...
  • > Bruis&Brains = Joyce
  • > Bruis, Brain, Blog!
  • > Contact
Bij uitdagingen in marketing en communicatie!
  • > Home
  • > Samen op missie
  • > Helpt bij...
  • > Bruiste bij...
  • > Bruis&Brains = Joyce
  • > Bruis, Brain, Blog!
  • > Contact

Sitemap

  • > Home
  • > Samen op missie
  • > Helpt bij...
  • > Bruiste bij...
  • > Bruis&Brains = Joyce
  • > Bruis, Brain, Blog!
  • > Contact

Blog

  • 07-11-24 - Waarom zicht op je merkwaarden cruciaal is voor je bedrijf
  • 11-09-24 - Taalopvaller: "Het is zowiezo allemaal fout"
  • 04-04-24 - Taalopvaller: "Ik ga eerlijk met je zijn"
  • 14-04-23 - Een openhartig gesprek met ChatGPT
  • 18-02-21 - Taalopvaller: "Voor lief nemen"
  • 29-01-21 - Taalopvaller: "Wat een oudbollige inrichting!"
  • 01-12-20 - Taalopvaller: ‘De enige èchte’
  • 09-11-20 - Taalopvaller: "Druistige Drommel"
  • 27-10-20 - Taalopvaller: "De geest moet weer terug in de fles."
  • 21-10-20 - Taalopvaller: "Ik schrok me letterlijk een hoedje"
  • 19-02-19 - Waarom communicatie geen oplossing is voor niet-intuïtieve werkwijzen
  • 15-01-19 - Timing is everything! | Deel 2: Dubbel getarget, doel gemist
  • 13-11-18 - Timing is everything! | deel 1: Late 'landing'
  • 13-06-18 - Hoe je van tevreden klanten échte ambassadeurs maakt
  • 14-02-18 - Drie stappen om je klanten van je merk te laten houden
  • 06-11-17 - Boeien of behagen?
  • 09-10-17 - Wat nou... als het lukt?
  • 26-09-17 - Klantgericht communiceren? Versla de ‘curse of knowledge’!
  • 19-09-17 - Customer journey traject? Houd gevaren buiten door de klant binnen te houden!

Waarom zicht op je merkwaarden cruciaal is voor je bedrijf

do 07 nov 2024

In een wereld waarin consumenten steeds kritischer en bewuster worden van wat ze bij wie kopen, is het van essentieel belang dat bedrijven niet alleen weten wat ze doen, maar vooral waarom ze het doen. Dit ‘waarom’ is verweven in de merkwaarden van een bedrijf: de kernprincipes die de cultuur, het gedrag en de communicatie van je merk sturen.  Maar waarom is dat eigenlijk zo belangrijk? Daar gaan we: 

meer lezen 0 Berichten

Bruis en Brains nodig? Bel of mail!

06-42738648 | joyce@bruisenbrains.nl

Impressum | Privacyverklaring | Cookiebeleid | Sitemap
Copyright 2017 Bruis&Brains
Inloggen Uitloggen | Bewerken
Sluiten