• > Home
  • > Samen op missie
  • > Helpt bij...
  • > Bruiste bij...
  • > Bruis&Brains = Joyce
  • > Bruis, Brain, Blog!
  • > Contact
Bij uitdagingen in marketing en communicatie!
  • > Home
  • > Samen op missie
  • > Helpt bij...
  • > Bruiste bij...
  • > Bruis&Brains = Joyce
  • > Bruis, Brain, Blog!
  • > Contact

Sitemap

  • > Home
  • > Samen op missie
  • > Helpt bij...
  • > Bruiste bij...
  • > Bruis&Brains = Joyce
  • > Bruis, Brain, Blog!
  • > Contact

Blog

  • 18-02-21 - Taalopvaller: "Voor lief nemen"
  • 29-01-21 - Taalopvaller: "Wat een oudbollige inrichting!"
  • 01-12-20 - Taalopvaller: ‘De enige èchte’
  • 09-11-20 - Taalopvaller: "Druistige Drommel"
  • 27-10-20 - Taalopvaller: "De geest moet weer terug in de fles."
  • 21-10-20 - Taalopvaller: "Ik schrok me letterlijk een hoedje"
  • 19-02-19 - Waarom communicatie geen oplossing is voor niet-intuïtieve werkwijzen
  • 15-01-19 - Timing is everything! | Deel 2: Dubbel getarget, doel gemist
  • 13-11-18 - Timing is everything! | deel 1: Late 'landing'
  • 13-06-18 - Hoe je van tevreden klanten échte ambassadeurs maakt
  • 14-02-18 - Drie stappen om je klanten van je merk te laten houden
  • 06-11-17 - Boeien of behagen?
  • 09-10-17 - Wat nou... als het lukt?
  • 26-09-17 - Klantgericht communiceren? Versla de ‘curse of knowledge’!
  • 19-09-17 - Customer journey traject? Houd gevaren buiten door de klant binnen te houden!

Taalopvaller: "Voor lief nemen"

do 18 feb 2021

Maandagavond keek ik het tv-programma Married at first sight. Bruid Daisy blikt terug op de niet al te succesvol verlopen dag en zegt 'Ik voel me voor lief genomen'. Wat ze bedoelt is dat haar kersverse echtgenoot Mick haar als vanzelfsprekend lijkt te zien en haar niet genoeg waardeert. In het Engels zegt men dan 'he takes her for granted'.

meer lezen 0 Berichten

Bruis en Brains nodig? Bel of mail!

06-42738648 | joyce@bruisenbrains.nl

Impressum | Privacyverklaring | Cookiebeleid | Sitemap
Copyright 2017 Bruis&Brains
Inloggen Uitloggen | Bewerken
Sluiten