Bruiste bij...

Bruis&Brains helpt sinds 2017 organisaties bij uitdagingen in marketing en communicatie. En bruiste er al flink op los bij o.a. Meldkamer Oost-Brabant, Politie, RB-Media, De Keukenvernieuwers, VolkerInfra, Delta Marktonderzoek, IT Management Group, NVFK (Nederlandse Vereniging Kinderfysiotherepateuten), Antea Group en Forum Business Research.   

 

Een greep uit de opdrachten: 

Forum Business Research

Rebranding n.a.v. nieuwe missie 

 

'Forum brengt ware liefde tussen mensen en merken'; deze nieuwe missie vroeg om een rebrandingtraject. Bruis&Brains ontwikkelde een nieuw beeldconcept, creëerde nieuwe content en vertaalde dit door in alle communicatiemiddelen.

 

Mark Stohr, Directeur Forum Business Research:

"Bruis en Brains, dat is precies wat Joyce is! Veel energie en altijd een positieve mindset. Tel daar een goed stel hersens en kennis van zaken bij op, en succes is gegarandeerd. Joyce heeft ons fantastisch geholpen bij de praktische uitwerking van onze nieuwe strategie. Nieuwe website met scherpe teksten, sjablonen voor voorstellen en rapportages, give-aways; alles in dezelfde verfrissende nieuwe huisstijl. Een echte aanrader!"

 

Meldkamer Oost-Brabant

Coördinatie communicatie 'samenwonen'

 

Twee meldkamers die gaan samenwonen: een hele operatie! Niet alleen qua techniek en facilitaire zaken, maar ook voor de medewerkers die op een andere plek, in een andere plaats, met nieuwe collega's moeten gaan werken. Bruis&Brains coördineerde met veel oog voor de medewerkersbeleving de interne communicatie rondom deze bijzondere ver- en inhuizing.

 

Meindert Vroegindeweij, Projectleider Verhuizing:

"Mooie klus gedaan, weinig tijd en toch veel bereikt! Bedankt voor de samenwerking."

 


NVFK

Marketing consultancy traject + marketingplan

 

In een viertal sessies nam Bruis&Brains het bestuur en leden van de NVFK (Nederlandse Vereniging voor Kinderfysiotherapie) mee in de wereld van marketing en 'klantdenken'. Van het ontwikkelen van een waardengedreven merkverhaal tot het creëren van persona's. En van het samenstellen van een personagericht aanbod voor ledenbehoud tot een acquisitieconcept voor studenten/starters. 

 

Yvonne Wilborts, Bestuurslid NVFK

"Joyce heeft ons vanaf stap 1 zeer professioneel begeleid in het traject dat wij met Bruis&Brains zijn aangegaan. Zij wist onze vraag vakkundig om te zetten in heldere stappen. Met als resultaat een duidelijk en concreet marketingplan! Dit is precies wat wij als beroepsvereniging nodig hebben, we gaan hier met frisse energie mee aan de slag!"

 

RB-Media

Merkwaardensessies + creatie merkverhalen

 

In een partnership met RB-Media, brengt Bruis&Brains haar expertise in op het gebied van contentstrategie en -creatie. Als onderdeel van deze samenwerking gaf Bruis&Brains vorm aan een groot aantal authentieke en onderscheidende merkverhalen voor bedrijven in allerlei sectoren. De input voor deze merkverhalen vergaarde Bruis&Brains in triggerende en tot de verbeelding sprekende merkwaardensessies. 

 

Marije Kat, Marketing Manager Losning ICT

"De kernwaardensessie en het merkverhaal van Joyce hebben ons een stap verder geholpen in het proces naar een nieuwe website." 


Politie 

Communicatieadviseur a.i. Meldkamer Oost-Brabant

 

Ruim 1,5 jaar vervulde Bruis&Brains de rol van communicatieadviseur voor de Meldkamer Oost-Brabant. In deze periode werden de Meldkamers Brabant-Noord en Brabant-Zuidoost samengevoegd tot één meldkamer Oost-Brabant. Hoofdtaken van Bruis&Brains waren het verzorgen van de interne communicatie, medewerkerbetrokkenheid vergroten, organisatie van de open dagen en officiële opening van de nieuwe Meldkamer in Den Bosch, en het opstellen van een strategische interne communicatie visie + plan.   

 

Jos van der Heijden, Hoofd Meldkamer Oost-Brabant

"Joyce heeft een zeer waardevolle en professionele bijdrage geleverd aan het samenvoegingstraject van twee 112-meldkamers. Bovendien heeft Joyce de basis gelegd voor een strategisch intern communicatieplan waarin het kloppende gouden hart centraal staat, als symbool voor de samenwerking en betrokkenheid van de medewerkers in/bij de multidisciplinaire meldkamer. Joyce heeft veel krediet verworven door haar toegankelijkheid, betrokkenheid en vakkundige aanpak. Voor veel collega's was zij niet een extern ingehuurde specialist maar één van hen, een collega." 

Antea Group

Advies opzet belevingsonderzoek, analyse en rapportage

 

In samenwerking met Antea Group biedt Bruis&Brains ondersteuning aan gemeentelijke overheden bij het in kaart brengen van beleving van inwoners. In deze rol stelde Bruis&Brains voor een project rondom openbare ruimte een advies op voor de uitvoering van een belevingsonderzoek onder bewoners, ontwierp de vragenlijst, en verzorgde de analyse en rapportage van de opgehaalde inzichten.  

 

Mark van den Kieboom, Sr. Adviseur Antea Group

"Samen met Joyce hebben we de vragen van onze opdrachtgevers vertaald naar een aanpak op maat, waarbij de kennis en expertise van Joyce een waardevolle bijdrage heeft geleverd aan het inzicht in beleving van inwoners over de openbare ruimte."